حمل هوایی حیوانات خانگی با معتبرترین ایرلاین‌ها

سابقه صنعت هواپیمایی در ایران به بیش از هفتاد سال می‌رسد. در این مطلب قصد داریم شرکت های هواپیمایی همکار را معرفی کنیم تا با پتانسیل و امکانات آنها آشنا گردید. در منطقه خاورمیانه، ایران یکی از پیشروترین کشورهایی است که به ساخت فرودگاه و تاسیس شبکه حمل و نقل هوایی داخلی و بین‌المللی پرداخته است. در این مطلب قصد داریم شما را با شرکت‌های هواپیمایی همکار آشنا کنیم.

تاریخچه صنعت هواپیمایی در ایران
در سال ۱۳۲۱ دو بازرگان ایرانی نخستین شرکت هواپیمایی را بنام ایرانیان ایرویز تاسیس کردند. پرواز تهران – مشهد اولین پرواز این شرکت بود. پس از آن شهرهای اصفهان، شیراز،‌ آبادان، اهواز و بوشهر نیز اضافه گشت و سپس پروازهای خارجی به مقصد قاهره، بغداد و پاریس هم انجام شد. در سال ۱۳۳۱ شرکت هواپیمایی پرشین ایر سرویس نیز تشکیل شد که در ابتدا به حمل بار هوایی پرداخت و به تدریج ناوگان مسافربری را نیز تکمیل کرد. این هواپیمایی از فرودگاه‌های آبادان و تهران پروازهای مستقیمی به بروکسل، لندن و ژنو انجام داد. در سال ۱۳۴۰ دو شرکت ایرانیان ایرویز و پرشین ایر با یکدیگر ادغام شدند و هواپیمایی ملی ایران (هما)‌ را با نام بین‌المللی ایران ایر بوجود آوردند. هما پروازهای خود را با مدل‌های مختلف هواپیمای داگلاس دی سی شروع کرد و در سال ۱۳۴۴ به عضویت کامل انجمن بین‌ المللی حمل‌ ونقل هوایی (یاتا) در آمد.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی اعم از ایرانی و غیرایرانی در ایران فعالیت دارند. این شرکت‌ها جهت سودآوری و کم کردن هزینه عملیاتی خود اقدام به حمل مسافر و بار از ایران می‌نمایند. از جمله بارهای خاصی که این ایرلاین‌ها از ایران حمل می‌نمایند حیوانات زنده، من جمله حیوانات خانگی هستند. شرکت سفیران با عنوان نماینده تمامی این ایرلاین‌ها مستقر در فرودگاه امام خمینی، بطور تخصصی در حال خدمات حمل حیوانات خانگی به خارج از ایران و ارائه مشاوره به مشتریان نیازمند به این خدمات است.

اگر سوالی در زمینه حمل هوایی حیوانات خانگی به خارج از کشور دارید با کارشناسان ما مشورت کنید

 

شرکت‌های هواپیمایی فعال در زمینه حمل هوایی حیوانات خانگی به خارج از ایران کدامند؟
صنعت هواپیمایی ایران در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است. در حال حاضر ۱۳ شرکت هواپیمایی در ایران فعالیت دارند و پروازهای داخلی و بین‌المللی را به انجام می‌رسانند. در اینجا به معرفی مختصر هواپیمایی‌هایی می‌پردازیم که شرکت سفیران  با آنها حمل هوایی انجام می‌دهد.

1- هواپیمایی امارات
هواپیمایی امارات در سال ۱۹۸۵ میلادی با دو هواپیمای کرایه‌ای کار خود را در دوبی شروع کرد. در حال حاضر این هواپیمایی با ۲۵۶ هواپیما به ۱۶۱ مقصد دنیا پرواز دارد. سرویس Emirate Sky Cargo در هواپیمایی امارات مخصوص حمل بار و حیوان خانگی زنده است.
2- هواپیمایی قطر
هواپیمایی قطر در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است و امروز با ۲۲۹ هواپیما به بیش از ۱۷۲ مقصد پرواز دارد. این هواپیمایی خدمات مناسبی ارائه می‌دهد و هزینه آن برای حمل حیوانات خانگی نیز مقرون به صرفه است.

3- لوفت‌هانزا
لوفت‌هانزا شرکت هواپیمایی آلمانی است که تبدیل به بزرگترین هواپیمایی اروپا شده است. لوفت‌هانزا در سال ۱۹۵۵ بوجود آمده است و در طول سالها رشد تدریجی داشته و اکنون چندین هواپیمایی زیر مجموعه آن هستند. لوفت‌هانزا اکنون با ۲۲۹ هواپیما به ۲۲۰ مقصد پرواز مستقیم و غیرمستقیم دارد. در هواپیمایی لوفت‌هانزا هزینه حمل حیوان خانگی به نسبت دیگر پروازها نرخ بالاتری دارد.

4- هواپیمایی ترکیه
ترکیش ایرلاین اکنون به بیش از ۳۰۴ مقصد در سراسر اروپا، امریکا، آفریقا و آسیا پرواز دارد. این هواپیمایی اکنون ۳۴۴ هواپیما در ناوگان خود دارد.

۵- ایران ایر

در سال ۱۳۴۰ دو شرکت ایرانیان ایرویز و پرشین ایر با یکدیگر ادغام شدند و هواپیمایی ملی ایران (هما)‌ را با نام بین‌المللی ایران ایر بوجود آوردند. این هواپیمایی در حال حاضر هواپیمایی ملی ایران است و مهمترین سرویس هوایی ایران محسوب می‌گردد.

۶- ماهان

هواپیمایی ماهان در سال ۱۳۷۱ در کرمان تاسیس شد. این هواپیمایی به تدریج توسعه یافته است و در حال حاضر بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی مسافران ایرانی را انجام می‌دهد.

ارائه سرویس حمل هوایی حیوانات خانگی با همکاری ایرلاین‌های معتبر از ایران

شرکت فریت بار و کارگو سفیران آگاهی دارد که حیوان خانگی شما موجود ارزشمندی است و عضوی از خانواده  محسوب می‌شود. طبیعی است که صاحبان حیوانات خانگی به دنبال بهترین سرویس و بهترین شرکت هواپیمایی برای حمل حیوان خانگی خود باشند. سفیران شرکتی است که در این زمینه تجربه گرانقدری دارد و براساس رعایت حقوق حیوانات و استانداردهای بین‌المللی حمل حیوانات خانگی و مقررات حیوان‌دوستی عمل می‌کند.

به همین دلایل شرکت سفیران فقط با گلچینی از ایرلاین‌های فعال در ایران جهت حمل حیوانات خانگی همکاری می‌نماید نه همه آنها. ما در نظر می‌گیریم که کدام سرویس برای حیوان خانگی شما مناسب‌تر است. کدامیک از خطوط هوایی از هواپیماهای مدرنی استفاده می‌کنند که امکانات فراوانی در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر قصد دارید سگ یا گربه خود را به خارج از کشور بفرستید می‌توانید شرایط و موارد ایمنی و هزینه‌های هریک ازین ایرلاین‌ها را از کارشناسان حمل و نقل بین‌المللی استعلام کنید.

شرکت فریت بار و کارگو سفیران با سالها تجربه مفید در فریت بار و حمل هوایی حیوانات خانگی در خدمت شماست. شما می‌توانید با یک تماس تلفنی از تجربه و تخصص ما در ارسال حیوانات هوایی بهره ببرید. این مجموعه حیوان را در مبدأ از شما تحویل می‌گیرد و همه امور فرودگاهی و تشریفات گمرکی را با رعایت استانداردهای حمل و نقل بین‌المللی انجام می‌دهد و حیوان خانگی را در نهایت صحت و سلامت در فرودگاه مقصد تحویل می‌دهد.

برای اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط ارسال هوایی حیوانات با کارشناسان ما تماس بگیرید