هزینه ارسال هوایی حیوانات خانگی چقدر است؟

هزینه ارسال حیوانات به خارج یکی از مهمترین مسایلی است که برای صاحبان حیوانات خانگی مطرح است. اگر شما قصد مسافرت و یا مهاجرت داشته باشید، و یا بخواهید حیوانی خانگی را برای یکی از اقوام در خارج از کشور ارسال کنید نیاز به سرویس فریت بار حیوانات خانگی دارید. ارسال حیوانات از طریق حمل هوایی کار پیچیده‌ای است و نیازمند آگاهی از قوانین و مقررات زیادی است. برای حیوانات خانگی مانند سگ و گربه با کارشناسان حمل مشورت کنید.
شرکت فریت بار و کارگو سفیران با سالها تجربه مفید در فریت بار و حمل هوایی حیوانات خانگی در خدمت شماست. شما می‌توانید با یک تماس تلفنی از تجربه و تخصص ما در ارسال حیوانات هوایی بهره ببرید. این مجموعه حیوان خانگی را در مبدأ از شما تحویل می‌گیرد و همه امور فرودگاهی و تشریفات گمرکی را با رعایت استانداردهای حمل و نقل بین‌المللی انجام می‌دهد و حیوان خانگی را در نهایت صحت و سلامت در فرودگاه مقصد تحویل می‌دهد.

برای اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط ارسال هوایی حیوانات خانگی با کارشناسان ما تماس بگیرید

هزینه ارسال هوایی حیوانات خانگی | موارد تعیین کننده هزینه حمل

اصلی‌ترین عامل تعیین‌کننده هزینه ارسال حیوانات خانگی اندازه قفس حیوان است. برای حمل هوایی قفس حیوان خانگی باید مطابق استاندارد مورد تایید سازمان بین‌الملی هواپیمایی (یاتا) باشد. باید دقت شود شرایط استاندارد قفس حتماً رعایت شود زیرا در غیر این صورت ایرلاین مربوطه از قبول حیوان خانگی خودداری خواهد کرد. غیر از اندازه قفس حیوان، مابقی هزینه ارسال حیوانات بستگی به این دارد که کشور و فرودگاه شهر مقصد کجاست. ضمن اینکه اگر حیوان خانگی شناسنامه و یا میکرو چیپ نداشته باشد، صاحب حیوان باید هزینه آنرا هم بپردازد. اگرچه قوانین کشورها در پذیرش حیوانات زنده متفاوت است، اما همه آنها مدارک آزمایشات کلینیکی مبنی بر سلامت حیوان و گواهی هایی مانند تیتر هاری و انگل شناسی و… را می‌خواهند. بنابراین شرایط قفس بسیار قضیه مهمی در ارسال حیوانات خانگی است. در بخش بعدی به مهمترین مواردی که باید در قفس حیوان خانگی رعایت شود اشاره می‌کنیم.

هزینه ارسال هوایی حیوانات خانگی | شرایط قفس استاندارد چیست؟

قفس حیوان از مهمترین مسائل در هزینه ارسال حیوانات خانگی است. شرایط قفس تعیین کننده هزینه ارسال حیوان خانگی شما و همچنین پذیرش آن در ایرلاین خواهد بود. در اینجا مهمترین موارد مربوط به شرایط استاندارد قفس که مورد تایید سازمان بین‌الملی هواپیمایی (یاتا) است ذکر می‌کنیم.

 * ابعاد قفس باید طبق استاندارد و مناسب اندازه حیوان باشد. طول قفس بیشتر از طول حیوان باشد. سر حیوان نباید به سقف قفس برخورد کند و حیوان باید جای حرکت داشته باشد
*  قفس باید جهت نگهداری حیوان به حد کافی محکم، مطمئن و دارای منافذ تهویه باشد
* درب آن باید قفل داشته باشد تا بطور تصادفی باز نشود و فاقد چرخ در زیر سطح خود باشد
*  بستن قلاده و داشتن لباس در قفس برای حیوان ممنوع است زیرا طبق قوانین پوزه حیوان باید آزاد باشد
* ظرف آب ثابت در قفس وجود داشته باشد
* قفس دارای پد و یا فرش مناسب باشد

هزینه ارسال هوایی حیوانات خانگی | مدارک مورد نیاز

برای ارسال حیوانات زنده به خارج از کشور نیاز به مدارکی دارید که قبل از اقدام به ارسال باید آماده شده باشند. مهمترین مدارکی که برای انجام تشریفات گمرکی ارسال هوایی حیوانات ضروری هستند:
۱- اصل گواهی معتبر بهداشتی بین‌المللی صادره از دامپزشکی کشور مبدأ
۲- گواهی تیتر هاری
۳- مدارک واکسیناسیون معتبر (با تاریخ میلادی)
۴- مدرک انگل‌تراپی از دامپزشک مربوطه
۵- شناسنامه حیوان و یا کارت میکروچیپ

شرکت فریت بار و کارگو سفیران با سالها تجربه مفید در فریت بار و حمل هوایی حیوانات خانگی در خدمت شماست. شما می‌توانید با یک تماس تلفنی از تجربه و تخصص ما در ارسال حیوانات هوایی بهره ببرید. پرسنل باتجربه ما حیوان خانگی را در مبدأ از شما تحویل می‌گیرند و همه امور فرودگاهی و تشریفات گمرکی را با رعایت استانداردهای حمل و نقل بین‌المللی انجام می‌دهند. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که حیوان خانگی شما در نهایت صحت و سلامت در فرودگاه مقصد تحویل داده خواهد شد.

برای اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط ارسال هوایی حیوانات خانگی با کارشناسان ما تماس بگیرید